maanantaina, kesäkuuta 25, 2007

Kesä puuhaa

Kotimies siirtyy muiden mukana loma-aikaan, tosin vain henkisesti, koska fyysinen minä tekee kovasti töitä heinäkuun toiselle viikolle. Yrittäjäthän eivät tunnetusti lomaile, en minäkään kuin sen vaivaisen viikon.

No tulihan tuossa Teuvoanteron kanssa pari vuotta kotona oltuakin, vaikka ei sitä nyt parhaalla hyvällä tahdollakaan voi lomaksi kutsua.

Siispä visainen pähkinä teille lomalaiset, jotka istutte tylsistyneenä kesämökinne laiturilla läppäri sylissä. Minkähän kappaleen hyvinkin vapaa suomennos on kyseessä:

Käänny ympäri...
Aina nyt ja sillon minä saan pikkuisen yksinäisyyttä ja sinä et ikinä tule pyörimään

Käänny ympäri...
Aina nyt ja silloin minä saan pikkuisen väsymystä, kuunnellessa ääntä kyyneleitteni

Käänny ympäri...
Aina nyt ja silloin minä saan pikkuisen hermostumista, siitä että parhaat vuodet ovat kulkeneet ohi

Käänny ympäri...
Aina nyt ja silloin minä saan pikkuisen kauhistusta ja silloin nään katseen silmissäsi

Käänny ympäri, kirkkaat silmät
Aina nyt ja silloin minä tipun erilleen

Käänny ympäri, kirkkaat silmät
Aina nyt ja silloin minä tipun erilleen



3 Comments:

At 5:20 ip., Anonymous Anonyymi said...

Tylerin Bonniehan tuo!

 
At 8:35 ip., Blogger kotimies said...

Jee hyvin tiedetty. Anna mä arvaan Saimaan rannalla, eiku sittenkin pohjosempana Pielisellä. Niin tai näin hyvää kesää

 
At 7:20 ip., Blogger Salanimi said...

Hih, saman arvasin, elikkäs tiesin.

 

Lähetä kommentti

<< Home