perjantaina, joulukuuta 02, 2005

Jumalaa ei ole olemassa?

Olen aina syönyt puuroni kiltisti ja kunniottanut vanhempia ihmisiä. Nöyrä ja vaatimatonkin olen ja lähimmäistäkin olen rakastanut. Kristillisesti katsoen myös lähes synnitön. En ole koskaan pyytänyt paljoa ja olen ollut tyytyväinen siihen mitä minulla on. Niin pyydänkö liikaa, jos toivoisin että lapsemme ei sairastuisi juuri tänä viikonloppuna?

Lapsiperheellisen elämää ei useasti siunata "ulkoilulla" ja juuri nyt pitkänä(vaimollakin on maanantai vapaa) viikonloppuna olisi oikein kahdet mielenkiintoiset (paljon ihmisiä, joita ei ole nähnyt ikuisuuksiin ja alkomahoolia niin ettei lopu) ulkoilut. Sukulaiset ja kummitkin on ollut suopeita ja Teuvoanterolle on löytynyt hoitopaikat, niin eikös perhana(tekisi mieli käyttää hieman voimakkaampaa ilmaisua) Teuvoanteron nenän alle ole ilmestynyt räkäputous. Kuumetta ei vielä ole, mutta eiköhän tuo ole ajan kysymys.

Olkaa te muut mallivanhempia, niin minä olen tällainen omahyväinen paska ja aloitan keinoja kaihtamattoman super flunssan ehkäisy kamppanjan. Suppoa bäksteriin, nassua nokkaan ja mustaviinimarja mehua niin että tulee korvista ulos ja jos ne ei auta niin sitten saunaa,tervaa ja viinaa. Stop alkää hätäilkö laskekaa luuri alas, se viina on mulle.

lupaan olla oikein kiltti ja tehdä kaikki katumus harjoitukset, jos nyt vain säästyttäisiin tältä alkavalta taudilta Lupaan myöskin lukea ääneen, sitä perhanan pieni uninen kani-kirjaa väsymättä vaikka sata kertaa putkeen