keskiviikkona, helmikuuta 22, 2006

Olen selkä

Miehisyyden palauttamis retki onnistui yli odotusten, sain viekkaudella ja oveluudella houkuteltua ahvenia jäälle peräti neljä kappaletta. Se on neljä enemmän kuin olin uskaltanut toivoa. Olen taas mies. Tuulta ja pakkasta uhmaten maskuliinisen saalistaja vietin ohjamana onnistuin hankkimaan perheelleni tuoretta ruokaa. Olen metsien kauhu. Olen saalistava peto. Olen alfauros, varokaa te metsien ja vesistöjen pienet ja suuret saaliseläimet. Olen todellakin selkä ja vahvempana kuin koskaan. Alkeelisissa olosuhteissa perinteisin pyyntimenetelmin toteutettu saalistus- ja pyyntirituaali palauttaa hormoonitasapainon miehiselle tasolle. GRRRRRRRRRRRRR (nousen tuolille seisomaan, taon nyrkeillä rintaani ja päästän ilmoille selkäpiitä karmivan huudon)RRRRRRRRRRRRRRR.



Kuvaus järjestelyistä kiitos:
kuljetukset: Finnair, Opel, Lynx
Viestintä ja kamerat: Nokia
Muonitus: Altia, Hartwall, Veijo Votkin, Espanjalainen makkara ja oliivi tehdas, Norjan kalankasvattajat,Italian, Espanjan ja etelä-afrikan viininviljelijät
Varusteet: Goretex, Drymax, Thinsulate, Halti, Fjälreven, Haglöf
Kalastus varusteet: Abu, Kuusamo, Rapala, synteettinen kärpäsen toukka jäljitelmä
Lämmitys: Gasprom
Meikki: Lumen for men
Tuoksut: Hugo Boss
Hiukset: loreal

Suuri kiitos myös Perheille, sukulaisille ja ystäville. Ilman teitä ja teidän tukeanne tämä ei olisi onnistunut. Halit ja pusut kaikille meitä tukeneille.